מאז השקת אופנוע הנינג'ה 250R בשנת 2008, לא קם אופנוע ספורט מרגש כל כך בקטגורית הביניים A1 עם יכולות וביצועים כמו ה-Ninja 400 החדש. עם מנוע בנפח 399 סמ"ק חדש לחלוטין, שלדה קשיחה וספורטיבית ששואבת אלמנטים הנדסיים מה-H2 האימתני של קוואסאקי, והספק שמנצל כמעט עד תום את המותר בקטגוריית A1 ה-Ninja 400 החדש הוא חיית כביש-מסלול. לא מספיק לכם?
אז בוודאי תשמחו לגלות שלמרות העלייה בהספק במומנט ובנפח, אופנוע הנינג'ה 400 קל בלא פחות מ-8 קילוגרמים מה-Ninja הקודם, ומציג משקל קליל של 168 קילוגרם בלבד.
מאז השקת אופנוע הנינג'ה 250R בשנת 2008, לא קם אופנוע ספורט מרגש כל כך בקטגורית הביניים A1 עם יכולות וביצועים כמו ה-Ninja 400 החדש. עם מנוע בנפח 399 סמ"ק חדש לחלוטין, שלדה קשיחה וספורטיבית ששואבת אלמנטים הנדסיים מה-H2 האימתני של קוואסאקי, והספק שמנצל כמעט עד תום את המותר בקטגוריית A1 ה-Ninja 400 החדש הוא חיית כביש-מסלול. לא מספיק לכם?
אז בוודאי תשמחו לגלות שלמרות העלייה בהספק במומנט ובנפח, אופנוע הנינג'ה 400 קל בלא פחות מ-8 קילוגרמים מה-Ninja הקודם, ומציג משקל קליל של 168 קילוגרם בלבד.
נגישות
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים
WhatsApp us